Vanliga frågor
Här nedan hittar du de vanligaste frågorna vi får på vår kundtjänst. |
Hur länge är det öppet köp?
Öppet köp gäller 14 dagar och bytesrätt i 30 dagar mot kvitto och obruten förpackning.
Återköp eller byte gäller EJ på underkläder, masker, tobak och reavaror.
Hur lämnar jag tillbaka en vara?
Välkommen in till vår servicebutik så hjälper personalen dig. Glöm inte ditt kvitto.
Kan man betala med kontanter?
Det går väldigt bra.
Erbjuder ni hemkörning?
Vi har hemkörning i Jönköping med omnejd 3 mil. Det kostar 350 kr per körning. Ring Ove 036-137138 och lägg er beställning så kommer vi ut med era produkter under dagtid mån-fre. Betalning sker via Swish.
Hur fungerar er kundklubb?
För varje 400 kr ni handlar för vid ett köp så får ni en stämpel. Efter 10 stämplar får ni 100kr rabatt vid nästa köp. Ni scannar ert körkort i kassan. Kundklubbsmedlemmar får även SMS-utskick med unika erbjudanden några gånger om året.
För att bli medlem kan ni registrera er via hemsidan eller i kassan.
När ni har kampanjer, gäller det även tobak?
Nej, när vi har en rabatt på ett helt köp gäller det aldrig på tobak, spel, lotter, presentkort eller apotek. Detta gäller vare sig det står med i utskicket eller inte.
Kontakta oss
Om du har frågor så finns vi här för dig. Du når oss enklast via mail: kundtjanst@hemmahallen.se.
Det går även bra att ringa direkt till butiken:
Jönköping: 036-173 130
Värnamo: 0370-356200