E-handelfrågor

Vi har valt att pausa vår E-handel på obestämd tid. Detta på grund av att vi vill lägga all fokus på våra butiker i Jönköping och Värnamo. Vi vill tacka alla som handlat hos oss och hoppas att ni har möjlighet att besöka någon av våra butiker i stället. En perfekt helgutflykt! Vi ses!

 

  • Kan jag fortfarande returnera/reklamera?
    Självklart tar vi emot returer och reklamationer så länge som det behövs. Kontakta oss på kundtjanst@hemmahallen.se så hjälper vi er.

  • Jag har en order lagd där jag väntar på produkter som ska komma in, vad händer med den ordern?
    Den ordern ligger kvar och kommer skickas så fort produkterna kommit in, precis som vi kommit överens om.

  • Erbjuder ni fortfarande Hämta i Butik?
    Vi fortsätter erbjuda denna tjänst men betalningen sker då genom Swish. Man ringer eller mailar in sin order och sedan vid hämtning så swishar man till oss. Detta tar vi en avgift på 19 kr.

 

Kundtjänst

Hittade du inte svar på din fråga?
Kontakta oss.